Attestatsiya jarayoni suhbatida foydalaniladigan o`quv adabiyotlari va savollarning namunaviy ro’yxati
Pedagog kadrlar attestatsiyasi
jarayonida o’tkaziladigan test va suhbatda foydalaniladigan o’quv adabiyotlari hamda
savollarning namunaviy ro’yxati
1. O’zbekiston Respublikasining Konstitutsiyasi
2. O’zbekiston Respublikasining "Ta’lim to’g`risida”gi Qonuni
3. O’zbekiston Respublikasining Kadrlar
tayyorlash milliy dasturi
4. Xalqaro darajada qabul qilingan
ta’lim sohasiga oid normativ-huquqiy hujjatlar
5. O’zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining
ta’lim sohasiga oid Qarorlari
6. O’zbekiston Respublikasi Prezidentining
ta’lim sohasiga oid Farmonlari, Qarorlari va Farmoyishlari
7. O’zbekiston Respublikasi Prezidentining
ma’naviy-ma’rifiy, ijtimoiy-siyosiy va iqtisodiy sohalarga oid asarlari
8. O’zbekiston Respublikasi Vazirlar
Mahkamasining ta’lim sohasiga oid Qarorlari va Farmoyishlari
9. Pedagog kadrning kasbiy va lavozim
majburiyatlari doirasida qabul qilingan normativ-huquqiy
hujjatlari
10. O’zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi
vazirligining pedagog kadrlar faoliyatini tartibga solishga oid qabul qilgan me’yoriy
hujjatlari
11. Pedagog kadrlarning pedagogik ko’nikmalarini
shakllantirishda foydalanish uchun tavsiya etilgan pedagogik-psixologik, o’quv-uslubiy
adabiyotlar
12. Kompyuter savodxonlik darajasini
shakllantirish uchun ta’lim jarayonida foydalanishga tavsiya etilgan o’quv adabiyotlari
Pedagog kadrlarning ixtisosliklari bo’yicha test savollari Uzluksiz ta’lim
tizimiga joriy etilgan Davlat ta’lim standartlari hamda O’zbekiston Respublikasi
Xalq ta’limi vazirligi tomonidan tavsiya etilgan darsliklar, o’quv qo’llanmalari
kabi o’quv adabiyotlaridan shakllantiriladi.
Pedagogik ko’nikmalarini aniqlashga oid test savollari uzluksiz ta’lim tizimiga
joriy etilgan pedagogik-psixologik va fanlarni o’qitish uslubiyatini o’qitish uchun
rasmiy nashr maqomiga ega o’quv adabiyotlaridan shakllantiriladi.
Attestatsiya jarayoni suhbatida foydalaniladigan
savollarning namunaviy ro’yxati
1. O’zbekiston Respublikasining "Ta’lim
to’g`risida”gi qonuni qabul qilinganligiga oid
2. O’zbekiston Respublikasining "Ta’lim
to’g`risida”gi qonuni moddalari mazmuni
3. "Ta’lim to’g`risida”gi qonunning asosiy
maqsadi va vazifalari
4. Ta’lim to’g`risidagi qonun hujjatlari xaqidagi
tushunchalar
5. Ta’lim sohasidagi davlat siyosatining
asosiy prinsiplari to’g`risida
6. "Ta’lim to’g`risida”gi qonunida ta’limning O’zbekiston
Respublikasi ijtimoiy taraqqiyoti sohasidagi o’rni
7. Bilim olish huquqining ta’minlanishi
8. Boshqa davlatlar fuqarolarining O’zbekiston
Respublikasida bilim olishi
9. Pedagogik faoliyat bilan shug`ullanish
huquqi to’g`risida
10. Davlat ta’lim standartlari tushunchasi.
Ta’lim berish tili
11. O’zbekistonda uzluksiz ta’lim tizimi
va turlari
12. Maktabgacha ta’lim. Maktabgacha
ta’lim muassasasining maqsadi va vazifalari
13. Umumiy o’rta ta’limning maqsadi
va vazifasi. Umumiy o’rta ta’limning bosqichlari mazmuni
14. O’rta maxsus, kasb-hunar ta’limi.
Uning maqsad va vazifalari. Akademik litsey. Kasb-hunar kolleji
15. Oliy ta’lim. Oliy ta’limning maqsadi
va vazifasi. Oliy ta’lim bosqichlari. Bakalavriat. Magistratura
16. Oliy o’quv yurtidan keyingi ta’lim.
Uning maqsad va vazifalari
17. Aspirantura. Ad’yunktura. Doktorantura.
Mustaqil tadqiqotchilik. Kadrlar malakasini oshirish va ularni qayta tayyorlash.
Uning maqsad va vazifalari
18. Maktabdan tashqari ta’lim. Maktabdan tashqari
ta’limning maqsadi va vazifasi
19. Oiladagi ta’lim va mustaqil ravishda
ta’lim olish
20. Ta’lim jarayoni xodimlarini ijtimoiy
himoya qilish
21. Ta’lim oluvchilarni ijtimoiy himoya
qilish
22. Yetim bolalarni, ota-onalar yoki
boshqa qonuniy vakillarining vasiyligisiz qolgan bolalarni o’qitish
23. Jismoniy yoki ruhiy rivojlanishida
nuqsoni bo’lgan bolalar va o’smirlarni o’qitish
24. Ta’lim tizimini boshqarish
25. O’zbekiston Respublikasi Vazirlar
Mahkamasining ta’lim sohasidagi vakolatlari
26. Ta’limni boshqarish bo’yicha vakolatli
davlat organlarining huquqlari
27. Mahalliy davlat hokimiyati organlarining
ta’lim sohasidagi vakolatlari
28. Ta’lim muassasasini boshqarish.
Ta’lim sohasidagi davlat boshqaruvi organlari bilan nodavlat ta’lim muassasalari
o’rtasidagi o’zaro munosabatlar
29. Ota-onalar yoki qonuniy vakillarning
vazifalari
30. Ta’limni moliyalash. Ta’limni rivojlantirish
fondlari
31. Muammolar va kadrlar tayyorlash
tizimini tubdan isloh qilish omillari
32. Milliy dasturning maqsadi, vazifalari
va uni ro’yobga chiqarish bosqichlari
33. Kadrlar tayyorlashning milliy modeli
va uning tarkibiy qismlari
34. Uzluksiz ta’lim. Uzluksiz ta’limni
tashkil etish va rivojlantirish prinsiplari
35. Uzluksiz ta’limni isloh qilish
yo’nalishlari
36. Uzluksiz ta’lim tizimi va turlari
37. Kadrlar tayyorlash tizimida fan
38. Kadrlar tayrlash tizimida ishlab
chiqarish
39. Kadrlar tayyorlash tizimini rivojlantirishning
asosiy yo’nalishlari. Ta’limning uzluksizligini ta’minlash
40. Pedagog va ilmiy-pedagog kadrlar
tayyorlash, qayta tayyorlash va ularning malaksini oshirish
41. Ta’lim jarayonini mazmunan isloh
qilish
42. Ma’naviy-axloqiy tarbiya va ma’rifiy ishlar
43. Iqtidorli bolalar va iste’dodli
yoshlar
44. Ta’lim tizimini boshqarish
45. Ta’lim sifatini nazorat qilish
tizimini shakllantirish
46. Ta’lim tizimini moliyalash. Moddiy-texnika
ta’minoti
47. Ta’lim xizmati ko’rsatish bozorini
rivojlantirish
48. Prezident
I.A.Karimovning "Yuksak ma’naviyat - yengilmas kuch” asarining mazmun-mohiyati
49. Prezident I.A.Karimov asarlarida respublikamiz taraqqiyotining
o’ziga xos yo’llarining asoslab berilishi
50. Prezident I.A.Karimov
asarlarida demokratik islohotlar asosiy yo’nalishlari va vazifalarining belgilab
berilishi
51. Demokratik jamiyatni
shakllantirish konstitutsiyaviy-huquqiy asoslarining yaratilishi. O’zbekiston Respublikasining
Konstitutsiyasi – demokratik jamiyat qurishning huquqiy asosi
52. O’zbekiston Respublikasida ta’sis etilgan unvon, orden, medallar va davlat
mukofotlari
53. Mustaqil O’zbekistonni rivojlantirishning ma’naviy-ahloqiy negizlari
54. Milliy mafkuraning
bosh va asosiy g`oyalari
55. Turkistonda
(XIX asrda) dastlabki gimnaziyalar (o’rta umumiy ta’lim maktabi)ning paydo bo’lishi
56. "O’zbek modeli” sifatida tan olingan
taraqqiyot modelining asosiy tamoyillari
57. "O’zbekiston xalq o’qituvchisi”, "O’zbekistonda xizmat ko’rsatgan xalq ta`limi xodimi” va "O’zbekistonda xizmat ko’rsatgan yoshlar murabbiysi” faxriy unvonlari. Mazkur
unvonlar sohiblari imtiyozlari
58. "O’zbekiston qahramoni " va "Oltin yulduz” medali
va unga munosib deb topilganlar haqida
59. O’zbekiston
Respublikasining Konstitutsiyasi asosida davlatning qonun chiqaruvchi hokimiyatini
amalga oshiradigan oliy vakillik organi va uning vakolatlari
60. O’zbekiston
Respublikasida Oliy Majlisni shakllantirish tartiblari to’g`risida
61. O’zbekiston Respublikasida Davlat hokimiyatining
tashkil etilishi to’g`risida
62. Mahalliy
davlat hokimiyati asoslari haqida
63. O’zbekiston Respublikasining sud hokimiyati
haqida
64. O’zbekiston Respublikasida saylov
tizimi haqida
65. O’zbekistonda demokratik
jamiyat qurishning tarixiy va ma’naviy-axloqiy ildizlari haqida
66. "Oila, mahalla, maktab hamkorligi markaz”larining maqsad va vazifalari haqida
67. "Oila, mahalla, maktab hamkorligi
markaz”lari faoliyatini moliyalashtirish haqida
68. "Oila, mahalla, maktab hamkorligi
markaz”larining me’yoriy hujjatlari va ularni yuritish tartibi haqida
69. "Oila, mahalla, maktab hamkorligi
markaz”larining boshqaruv faoliyati va ish tartibi haqida
70. Mehnat shartnomalari, ularni tuzish
tartibi, amal qilish muddati haqida
71. Mehnat daftarchalarini yuritish
tartibi haqida
72. Mehnat ta’tillari turlari, berish
tartibi haqida
73. Pedagog kadrlarga beriladigan imtiyozlar
haqida
74. Pedagog kadrlarning ish yuklamalari
hajmi, nazorat qilish tartibi haqida
75. Maktab rahbarlarining ish yuklamalari
hajmi, bo’limlari haqida
76. Xodimlarni ishga qabul qilish va
ishdan bo’shatish tartibi haqida
77. Xodimlarni rag`batlantirish tartibi
haqida
78. Mehnat intizomi haqida
79. Mehnatni muhofaza qilish haqida
80. Malaka toifalari berish tartibi
81. Maktablardagi "Direktor jamg`armasi”ning
maqsad va vazifalari
82. Rahbar va pedagog kadrlar attestatsiyasi
hamda lavozim vazifalari
Maqolani foydali yoki qiziqarli deb hisoblasangiz ijtimoiy tarmoqlardagi do`stlaringizga matnni belgilab tavsiya qiling!
Agarda Siz maqolada xatoni uchratgan bo'lsangiz, unda xato matnni belgilab, CTRL + ENTER klavishasini bosing va sayt ma'muriga xabarnoma jo'nating.